Tarinoita Kalasatamasta / Stories from Kalasatama

7.4.2021 00:00 - 9.5.2021 23:00

Onko sinulla tarina kerrottavana Kalasatamasta? Mikäli näin on, osallistu Kalasataman Vapaakaupungin järjestämään novellikisaan!

Oli kyseessä sitten kohtaaminen, kommellus, arkipäiväinen tapahtuma tai elämää mullistanut hetki, me haluamme kuulla sen. Tarinasi voi olla vaikka viime viikkoisen kauppareissun hauska sattuma, suvussa kulkevaa legenda, menneisyyteen sijoittuva seikkailu tai fiktiivinen tapahtuma Kalasataman kaduilla. Muoto ja sisältö ovat vapaat, kunhan tarinasi liittyy jollain tavalla Kalasatamaan.

Palkintoja jaetaan kahdessa ikäryhmässä: aikuiset, eli 16 vuotta täyttäneet, sekä alle 16-vuotiaat kirjailijat. Molemmista ikäluokista kolme huippustooria palkitaan Kalasataman oman kauppakeskuksen REDIn toimesta!

Pääpalkintoina on 100€ lahjakortti Suomalaiseen kirjakauppaan. Toiseksi tulleet saavat 50 € lahjakortin Suomalaiseen Kirjakauppaan ja kolmanneksi tulleet REDI:n lahjakassit.

Odotamme tarinaasi saapuvaksi viimeistään äitienpäivänä 9.5.2021.

Kilpailun päätyttyä parhaita tarinoita pääsee lukemaan Vapaakaupungin Olohuoneessa. Lisäksi julkaisemme novelleja nettisivuillamme osoitteessa www.vapaakaupunki.fi

Osallistumisohjeet:

1. Kirjoita tarina Kalasatamasta. Muista otsikoida se. Tekstin enimmäispituus on kaksi (2) A4-sivua
  2. Merkitse tarinan loppuun oma nimesi tai vaihtoehtoisesti nimimerkki, jos et halua osallistua omalla nimelläsi. Mainitse ikäsarja: Aikuiset vai alle 16-vuotiaat.
  3. Lähetä valmis teksti sähköpostitse osoitteeseen info@vapaakaupunki.fi
  4. Voittajille ilmoitetaan voitosta sähköpostise. Lisäksi julkaisemme voittajat nettisivuillemme ja Vapaakaupungin somessa.

————————————–

Do you have a story to tell about Kalasatama? If so, send it to the novel contest held by Free City of Kalasatama!

Whether it is an adventure, a funny moment, or that event that turned your life upside down, we want to hear it! It might be a legend passed down in your family, the laugh from last week’s grocery run or a made up quest on Kalasatama streets. The important part is that it is part of the story of Kalasatama.

The winners will be chosen from two age groups: Adults, from 16 years old and up, and youngsters 15 years old and down. From both age groups we will reward three top stories with great prices from Kalasatamas own shopping mall, REDI!

Main price for our favorite story is a gift card of a 100€ for Suomalainen kirjakauppa, followed by a 50€ gift card for the silver spot, and for bronze there will be a REDI gift bag full of goodies.

The last day of sending in your work is 9.5.2021.

The best works will be printed out to be read at Free Citys Olohuone in the second floor of REDI. We will also publish novels sent in on our web page: www.vapaakaupunki.fi

Instructions for joining:

1. Write your story about Kalasatama, remember to give it a title! Maximum length for the text is two (2) A4 pages.
  2. Write down your own name, or nickname at the end of the story. Remember to mention your age-group.
  3. Send your story to info@vapaakaupunki.fi
  4. We will contact the prize winners through email, and publish the names or nicknames of winning writers on our web page and social media.