WWF Nuoret: Arktinen elokuvailta

11.11.2022 19:00 - 11.11.2022 22:30

Arktisesta alueesta kertovia lyhytelokuvia ja oheisohjelmaa

Arktiseen alueeseen keskittyvä elokuva- ja keskusteluilta perjantaina 11.11 klo.19 alkaen.
Tapahtumaan on vapaa sisäänpääsy. Suositusikä: +15 vuotta

Mitä arktinen alue merkitsee sinulle? Miten voimme ilmaista ympäristöön liittyviä tunteitamme taiteen kautta? Entä kuinka oma ruokavalio, ilmaston lämpeneminen ja arktinen alue liittyvät toisiinsa? Muun muassa näitä kysymyksiä tarkastellaan illan aikana kolmen lyhytelokuvan ja muun oheisohjelman kautta. Tarjolla rentoa tunnelmaa ja pientä purtavaa. Tule mukaan!

Tapahtuma on WWF Nuorten ja Arctic Utopias ry:n järjestämä. Lisätietoa järjestäjistä löydät articutopias.com ja wwfnuoret.fi ja vapaakaupunki.fi

Ohjelmaa tarkennetaan lähempänä tapahtumaa sekä täällä että WWF Nuorten Instagramin puolella @wwfnuoret. Stay tuned!

—-

A film and discussion evening focusing on the Arctic region on Friday 11.11 at 19.
The event is free and everyone is welcome (recommended for over 15 year olds)

What does the Arctic region mean to you? How can we express our feelings related to the environment through art? And how are your own diet, global warming, and the Arctic region connected? These questions among others will be examined during the evening through three short films and other side programs. A relaxed atmosphere and snacks are available. You are welcomed to join!

The event is organized by Artic Utopias and WWF Youth. You can find more information about the organizers at articutopias.com, wwfnuoret.fi (in Finnish) and vapaakaupunki.fi

The program will be detailed closer to the event both here, WWF Youth Instagram at @wwfnuoret, and on Free City’s event page. Stay tuned!