Korjauskaupunki

3.12.2022 13:00 - 3.12.2022 16:00

Korjauskaupunki sai alkunsa @mending_neko isännöimästä korjaustyöpajasta, jonka tarkoituksena oli tuunata tai korjata rakas vaatekappale uuteen uskoon. Paikalla ollut porukka oli tapahtumasta niin innoissaan, että he halusivat säännöllistää konseptin ja nyt Korjauskapunki toteutuu joka kuun ensimmäisenä lauantaina Vapaakaupungin Olohuoneella.
Paikalla on vaatteiden korjaamisesta ja tuunaamisesta kiinnostuneita, keitämme kahvia termariin ja vietämme mukavan iltapäivän maailmaa parantaen ja samalla oppien uutta. Ota mukaasi vaatekappale, tai useampi, joka kaipaisi pientä piristystä paikan tai tuunauksen muodossa ja tule kanssamme fiksaamaan vanhasta taas jotakin uutta!
—-
On the first Saturday of every month we will have a workshop that focuses on mending a beloved item in your wardrobe that maybe needs some repairing or diy to make it feel as fresh as new again.
Bring an item or a few and come have a cup of coffee and meet people interested in mending and sustainability and also learn a thing or two about craftivism.