Asahi Health -tunti Ukrainan hyväksi

17.3.2022 17:30 - 17.3.2022 18:30

Asahi Health -tunti Ukrainan hyväksi

Vapaaehtoinen maksu, joka lahjoitetaan lyhentämättömänä UNICEF Finlandin toimintaan Ukrainassa.
Asahi Health on Suomessa kehitetty liikuntamuoto, jossa hyödynnetään parhaat puolet sekä länsimaisesta että itämaisesta terveysliikunnasta.
Asahi Health sopii erityisen hyvin rentoutumista kaipaaville sekä niska-hartiaseudun ja selän alueen vaivoista kärsiville. Asahi Health -tunnilla koko keho saa kokonaisvaltaisen avaavan ja venyttävän harjoituksen. Harjoituksissa käytetään hyödyksi erilaisia mielikuvia, jotka auttavat keskittymään ja hahmottamaan kehon optimaalista linjausta.
Liikkeiden yksinkertaisuuden vuoksi Asahi sopii kenelle tahansa kuntotasosta huolimatta. Asahi Health -tunti tehdään seisten, mutta sen voi tehdä soveltaen myös istuma-asennossa. Pukeudu tunnille joustaviin sisäliikuntavaatteisiin.
Tunnin ohjaa Ella Effendy.

Liity tapahtuman FB eventtiin:

Torstai 17.3.
Maanantai 21.3.

Voluntary payment that will be donated to Ukraine via UNICEF Finland.
Asahi Health is a Finnish health exercise based on the eastern traditions with a western scientific viewpoint.
It is a simple, but comprehensive and efficient exercise routine, which helps people improve their health and quality of life. Asahi Health movements and breathing progress simultaneously at a slow tempo. The basic routine warms up, exercises and relaxes the whole body systematically.

Asahi Health is a form of physical exercise that can be practiced by people of all ages and in all states of health. Asasi Health -class is held standing up but it can also be done sitting down. Wear comfortable un-restrictive clothes for class.
The class is held by Ella Effendy.